Halloween Smink: Joker

19:14

Október beköszöntével mindenképpen szerettem volna legalább egy Halloween témájú sminket elkészíteni. Remélem azért többre is lesz majd időm, mert elképzeléseim akadnak bőven, de állandóan krónikus időhiányban szenvedek, amikor meg lenne időm akkor már sötét van és nem tudok fotózni... 

Most talán az egyik legklasszikusabb Halloween makeupot készítettem el, amit egyébként kis kézügyességgel bárki meg tud csinálni, mert alapvetően csak maszatolni kell :) Ha nincs otthon fehér festéketek az alaphoz, akkor használhattok fehér krémes szemfestéket 1:1 arányban arckrémmel kikeverve. A fekete szemeket matt fekete szemhéjpúderrel készítettem el, illetve a homlokráncokat szemceruzával húztam meg. A Joker "mosolyhoz"  scar waxot (kifejezetten maszkok elkészítéséhez használatos viasz) használtam, amelyet speciális kellékes boltokban (ahol pl. gyerekeknek szánt arcfestékeket is kapni) tudok beszerezni vagy a netről is megrendelhetitek. Erre a waxra csak rúzst és egy kis művért kentem és Voilà!


Remélem Nektek is tetszik a Joker, nálunk itthon nagy sikert aratott! :)

Yndre
xxx

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jól sikerült ez a Jokeres smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Már azt hittem nagyon béna lett, mert korábban senki sem írt kommentet... :)

      Törlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe