Lush Yuzu and Cocoa & The Comforter krémtusfürdő teszt

8:30

Néhány napja már Magyarországon is kaphatóak a Lush Cosmetics legújabb termékei, amelyek igencsak nagy számban kerültek a boltok polcaira. Szerencsére nem két-három újdonság debütált, hanem rengeteg finomság közül szemezgethetünk, illetve néhány régi termék is újabb köntöst kapott. Őszintén szólva első körben a bőség zavarával álltam szemben annyi minden megtetszett, de -egyelőre- sikerült lecsökkentem a kívánságlistámat két krémtusfürdőre amelyeket már nagyjából egy héttel ezelőtt be is szereztem.


A The Comforter és a Yuzu and Cocoa tusfürdők már első látásra is szemet gyönyörködtetőek, én nagyon szeretem a különleges színű/állagú/illatú darabokat ezért rögtön tudtam, hogy ezek bizony hazajönnek velem.

A Yuzu and Cocoa illata ismerős lehet hiszen már évek óta kapható a márka azonos nevű habfürdője amelyet szintén nagyon szeretek, de a tusfürdő sokkal intenzívebb illatú. A fő aromát a kakaó, a tonka és a japáncitrom adja meg, így leginkább a narancsos csokihoz hasonlítható. Valamiért én egy kis kókuszt is érzek benne, de lehet, hogy csak túl élénk a fantáziám. :)
A flakonban első szippantásra inkább az édes csoki dominál viszont fürdés közben nagyon jól kiemelkedik a savanykás citrom, az én orromnak akkor már inkább frissítő mintsem édes ez a tusfürdő. Alapvetően nagyon kellemes, fürdés után a bőrön is sokáig érződik. Kifejezetten nem hidratál, de nem is szárítja a bőrömet.

A The Comforter tusfürdő szintén egy habfürdő mintájára készült el. Nagyon megörültem amikor megláttam az új verziót is, hiszen ez a kedvenc Lush habfürdőm. A flakonban először igen intenzív édes-cukorkás aromájú (a karácsonyi Snow Fairy-hez tudnám hasonlítani), viszont fürdés közben szerencsére kevésbé gejl és inkább gyümölcsös felütése van ami nem is csoda hiszen feketeribizli-kivonatot, bergamotot és ciprusolajat tartalmaz. Ami külön extra, hogy finom csillámport is belecsempésztek ami még gusztusosabb megjelenést biztosít ennek a tusfürdőnek. A bőrömre ugyanolyan hatással van mint a Yuzu an Cocoa krémtusfürdő.

Őszintén szólva nehéz eldöntenem, hogy melyik tetszik jobban. A Yuzu and Cocoa inkább frissebb-citrusosabb, a The Comforter édesebb-gyümölcsösebb aromájú. Szerintem csak hosszútávon (2-3 hónap használattal) tudnám eldönteni, hogy melyik a kedvenc. Én mindkettőt nagyon ajánlom, akik szeretik a Lush tusfürdőit ezekben sem fognak csalódni. Sőt, szerintem ezek az elmúlt évek egyik legjobban megkomponált tusfürdői az angol márkának. :)


Ti megszimatolnátok a Lush új krémtusfürdőit? :)

Yndre
xxx

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe