Manikűrvadász 20.

18:00

A mai Manikűrvadász fordulójában Niki banditát sorsolta páromul, akinek nagyon megörültem hiszen időről-időre gyönyörűséges lakkozások kerülnek ki a kezei közül. Másrészről pedig kissé meg is illetődtem mert biztos voltam benne, hogy képtelenség lesz bármelyik manikűrjét is olyan magas színvonalon elkészítem ahogy ő alkot.

Bevallom kicsit megúszós manikűrt választottam mert nem szerettem volna egy nagyon bonyolult szabad kézzel készített mintát bevállalni. Így esett a választásom a diszkrét homokcsigákra

Az eredeti...

Sajnos az én manikűröm még hírből sem hasonlít bandita eredeti alkotásához amiért innen is elnézést kérek, vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy kissé elrugaszkodtam az erdei koncepciótól. :) Ez azért mégiscsak jobban hangzik... Az én lakkozásom több sebből vérzik, hiszen az alapból türkizkék Zoya: Zuza körömlakkom valamiért zölddé változott a csillámos Lovely: Snow Dust alapon és a csigák is igencsak bumszlik lettek a körmeimen. 


Alapvetően szerintem nem lett rossz a lakkozásom, de sajnálom, hogy nem hasonlít az eredetire. Kedves bandita, ezt értelmezd úgy, hogy képtelen voltam életűen visszaadni olyan szépséges az eredeti munkád! :)

Szép napot mindenkinek!

Yndre
xxx

You Might Also Like

12 megjegyzés

  1. szép lett : )) ez a zöld zoya nagyon szép színű!

    VálaszTörlés
  2. A májhizlaló dicsérő szavak után nehéz ám megszólalni, írni könnyebb, de azért tudd, körbevigyorogta a szám a fejem, és úgy örül a szívem! Nagyon köszönöm!
    Nemcsak a dicséretet, ami szárnyakat ad, hanem a választásodat és azt, amilyen kedvesen, gondosan alkottad újra a homokcsigáimat!
    Nagyon jó lett. A Zoya lakk, egyem a zuzáját, nem nagyon akar türkizkedni, cselesek ezek a kékek, de megbocsájtjuk nekik, mert gyönyörűek! :)

    A csigák is tetszenek, és nem igaz, hogy meg sem közelítik...stb.

    Ismerve az általad felhasznált lakkokat, úgy vélem a látvány, amit élőben nyújthatott a manikűröd, messze túlszárnyalja az én manimat.

    Ez egy angyali szépségű gyönyörűség!

    VálaszTörlés
  3. Egyet kell értenem az előttem szólókkal: ez a manikűr nagyon jól sikerült! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép lett a manikűröd! :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe