Clinique Pop Lip Colour + Primer Ajakrúzs - Cherry Pop

21:46

Már korábban találkozhattatok a blog Facebbookján és az Instagramon ezzel a minirúzzsal amelyhez a decemberi brit Glamour magazinnal jutottam hozzá. Kérés érkezett, hogy akár egy tesztet is írhatnék róla olyan szép. Naná, hogy írok, mindenkinek látni kell ezt a szépséges rúzst...


A külcsín nagyon mutatós, nem gagyi promóciós termék hatást kelti, gyakorlatilag az eredeti rúzs kicsinyített mása. A textúrája remek, nagyon krémes, könnyen kenhető és azonnal hidratál, nem ül bele az apróbb ráncokba - nem hiába primerként is funkcionál-. Valamint illatmentes mint az összes Clinique termék.


Az élénk bordó Cherry Pop árnyalat hihetetlenül intenzíven pigmentált, igazi dögös árnyalat. Nem véletlenül írtam a poszt címében is, hogy karácsonyra tökéletes választás a vörös/bordó rúzsok szerelmeseinek, nekem jelenleg ez az egyik legünnepibb árnyalat a kollekciómban. A tartóssága elég jónak mondható, bár krémes rúzsok esetében ne várjunk fél napig tartó tökéletes fedést (megkopásra hajlamos), viszont olyan masszív a színintenzitása, hogy még folyóvíz alatt is nehezen volt  lemosható a swatch a kézfejemről.  Használat előtt én biztosra szoktam menni és egy matt piros rúzzsal szoktam aládolgozni, így 4-5 órán keresztül is szépen teljesít, kisebb falatozást vagy kávézást is átvészel.


Már a Clinique Pop Lip Colour + Primer rúzsok megjelenéskor is nagyon tetszettek ezek a termékek, de akkoriban még sikeresen le tudtam beszélni magamat róluk. Viszont a 24 színből álló kollekcióból igencsak találok még kedvemre való árnyalatot. Szerintem jövőre biztosan meglepem majd magamat egy normál méretű darabbal. is. :)

Nektek hogy tetszik a Clinique Pop Lip Colour + Primer rúzs?

Yndre
xxx

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Gyönyörű ez a rúzs! :) Valóban tökéletes az ünnep alatt, de leginkább bármikor :D Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe