Lush Cup O' Coffe radírozó arcmaszk teszt

9:00

Már vagy 2 hónapja egyfolytában készültem megírni ezt a bejegyzést a Lush Cup O' Coffe arcmaszkról, de folyamatosan megcsúsztam vele, úgyhogy már kevésbé tekinthető újdonságnak ez a termék, de remélem attól még tudok néhány érdekes dolgot mondani (írni) ezzel kapcsoltban... :)


Mondanom sem kell, hogy egyszerűen odáig vagyok a Lush arcmaszkokért és a kávé illatát sem vetem meg, így egyértelmű volt, hogy teszek egy próbát ezzel a pakolással. Először biztos ami biztos, csak egy tesztert kértem az üzletben, de annyira magával ragadott a friss kávé aromája, hogy nem tudtam ellenállni a nagy kiszerelésnek sem. Ráadásul rendkívül gazdaságos, mert a picike minta is legalább háromszori használatra elég volt számomra. (Viszont ez ördögi kör, hiszen mesterséges tartósítószer híján a szavatossági ideje csak kb. 2 hónap ami miatt viszonylag gyorsan neki kell állni elhasználni egy egész tégellyel ami nem túl gazdaságos...)

A maszk állaga igencsak hígnak mondható, de még jól kenhető és a benne lévő őrölt kávédarabkák hitetlenül intenzíven radírozzák a bőrt, használat után az arcom újjászületik és teljesen babapopsi tapintású. 


Mivel krónikus időhiányban szenvedek és a kisfiamat sem szeretném halálra rémíteni egy instant bemaszkolt anyukával ezért én hetente egyszer mindig zuhanyzás előtt szoktam feltenni, még kicsit teszek-veszek ott ahol nem lát senki (pl. mosogatás közben kiválóan lehet élvezni a hidratáló pakolás előnyeit), majd jó forró vízzel szoktam lezuhanyozni, hogy a gőz hatására megnyíljanak a pórusaim így még inkább hatékonyan dolgozik a maszk a bőrömön. A tusolás utolsó lépéseként átdörzsölöm az arcomat, nyakamat és dekoltázsomat a radírozó szemcsékkel és törölközés után egy gazdag éjszakai hidratálókrémet használok. Így reggelre garantált az üde, kisimult arcbőr és még külön idővesztességgel sem jár a gyerek mellett. :)

Én rendkívül elégedett vagyok a Lush Cup O' Coffe radírozó arcmaszkkal, szerintem eddig ez az egyik legjobb és leghatékonyabb radírozó készítmény ami megfordult a kezeim között. Nekem abszolút kedvenc lett!

Értékelés: 5/5* 

Ára: 2.690 Ft / 150 g
5.590 Ft / 325 g

Ti próbáltátok már a Lush új kávés arcmaszkját?

Yndre
xxx

You Might Also Like

0 megjegyzés

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe